Jasna przyszłość płatnej telewizji
Rynek wciąż rośnie, choć konkurencja ze strony internetowego wideo narasta, a dojrzałe rynki są już płatną telewizją nasycone.
Według szacunków firmy badawczej ABI Research na koniec 2014 r. na świecie było 924,4 mln klientów płatnych telewizji, o 5 proc. więcej niż rok wcześniej.
– Najszybciej rosła IPTV, o 14 proc. Kolejne były platformy satelitarne ze wzrostem na poziomie 7 proc. i kablówki (ok. 3 proc.) –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta