Intrygująca kampania z papieżem
Nie ma wolnoamerykanki w wykorzystywaniu wizerunku, ale nie ma też prawniczo jasnej sytuacji.
Marek Domagalski
Wykorzystanie wizerunku Jana Pawła II w garniturze i pod krawatem w kampanii społecznej intryguje. A to za sprawą Centrum Myśli Jana Pawła II, które rozpowszechniło, przynajmniej w Warszawie, plakat przypominający wyborczy bilboard – obok uśmiechniętego, młodego papieża umieszczono hasła: „Karol Wojtyła Twój kandydat w codziennych wyborach" i „Zawsze razem, nigdy przeciw sobie!".
Pierwsze skojarzenie jest polityczne, a nawet...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta