Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Orange przeprasza za awarię

25 marca 2015 | Ekonomia

Klienci największego dostawcy usługi dostępu do internetu w kraju mieli kłopoty z telefonowaniem i surfowaniem w sieci. Najdłużej 
– w Wielkopolsce.

„W nocy mieliśmy ogólnopolską awarię sieci. Niestety, nie mogliście korzystać z telefonów i dostępu do internetu. Bardzo przepraszam" – napisał Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska, na korporacyjnym blogu we wtorek.

Awaria zaczęła się w poniedziałek około 22.30. Trwała relatywnie długo, bo aż do 7 rano we wtorek, nie licząc klientów szerokopasmowego dostępu do sieci Neostrada w Wielkopolsce, gdzie jeszcze do zamknięcia „Rz" trwały prace naprawcze.

Choć pierwotnie na profilu telekomu na Facebooku nie wykluczono cyberataku, to firma ten scenariusz wyklucza. – Przyczyna awarii była techniczna – mówi rzecznik. Abonenci mogą dochodzić zwrotu części abonamentów. Orange każdą reklamację rozpatrzy osobno. —ziu

Wydanie: 10099

Wydanie: 10099

Spis treści
Zamów abonament