Fundacje poinformują, skąd mają na reklamę
Organizacje pożytku publicznego określą, jaką część środków z 1 proc. PIT wydały na własną promocję.
monika pogroszewska
Już na początku kwietnia Sejm ma się zająć projektem nowelizacji ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, który wprowadza duże zmiany dotyczące wykorzystania 1 proc. PIT. Projekt przygotowali posłowie z sejmowej podkomisji ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
– Uwzględniliśmy zalecenia Najwyższej Izby Kontroli, by określić bardziej przejrzyste zasady dysponowania przez OPP środkami z odpisu podatku – mówi przewodniczący podkomisji Tadeusz Tomaszewski. Dodaje, że Sejm może uchwalić zmiany już w maju.
NIK w raporcie z grudnia 2014 r. wskazała na konieczność dokładniejszego rozliczania się przez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta