Poczta ucieka konkurentom
Państwowy operator nawiązał partnerstwo z PKN Orlen. Przesyłki będzie można odebrać i nadać na stacji.
Michał Duszczyk
Od kwietnia 900 stacji Orlenu, a do końca roku 400 kolejnych, włączonych zostanie do podjętej właśnie współpracy między Pocztą Polską (PP) a koncernem naftowym. W ramach projektu „Stacja z paczką" PP umożliwi swoim klientom – na początek biznesowym – nadawanie paczek z możliwością ich odbioru na stacji. Usługa będzie rozszerzona wkrótce także na klientów indywidualnych.
Moda na click & collect
Eksperci nie ukrywają, że dzięki strategicznemu partnerstwu Poczta zyskuje sporą przewagę nad konkurentami z branży kurierskiej pod względem liczby punktów nadawczo-odbiorczych. Dziś PP ma ich 4200. Dzięki kooperacji z Orlenem sieć wzrośnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta