Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprzedaż hot dogów korzysta z preferencji w VAT

28 stycznia 2016 | Dobra Firma | Marcin Szymankiewicz

Gdy klienci nie mają zapewnionej obsługi kelnerskiej i otrzymują gotowe danie spożywane na terenie sklepu albo poza jego terenem, 
nie mamy do czynienia ze świadczeniem usług, tylko 
z dostawą towarów.

Prowadzę sklep, w którym sprzedaję m.in. hot dogi. Hot dogi są sklasyfikowane w grupowaniu 10.85.1 PKWiU z 2008 r. Sprzedawane hot dogi są przygotowywane z gotowych elementów, kompletowane i podgrzewane przed sprzedażą, zgodnie z wymogami HACCP. Klient spożywa hot doga na terenie sklepu (nie ma wydzielonej strefy ani stolików) albo poza jego terenem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Wydanie: 10355

Wydanie: 10355

Spis treści

Moje ubezpieczenie

Ranking szpitali

Zamów abonament