Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Patriotyzm gospodarczy – to nasz narodowy CSR

23 maja 2016 | Ekonomia

Andrzej Malinowski, prezydent Pracodawców RP

Określenie „patriotyzm gospodarczy", o którym jeszcze dwa–trzy lata temu mało kto słyszał, ostatnio zaczęło się coraz śmielej pojawiać w publicznej debacie. I dobrze, bo to droga, którą polskie firmy i konsumenci powinni podążać. A wręcz muszą, jeśli nasza gospodarka ma się rozwijać.

Przez ostatnie lata używanie sformułowania „patriotyzm gospodarczy" nie było jednak popularne, wręcz mogło być traktowane jako faux pas, bo przecież gospodarka powinna być otwarta, bez granic, skupiona na możliwościach, jakie daje nam świat. A patriotyzm gospodarczy wydawał się hasłem konserwatywnym, nawołującym do skupienia się tylko na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10452

Wydanie: 10452

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament