Felieton „Rzeczpospolitej”
Ekspansja sklepów internetowych powoduje, że właściciele galerii handlowych i najemcy nie mogą być obojętni wobec tego, jak rozwija się oferta w sieci.
Przyjmują więc różne strategie, które mają spowodować, że nie stracą znaczącej części klientów na rzecz internetu.
Z danych za 2015 rok wynika bowiem, że wartość tzw. internetowego koszyka zakupowego wyniosła 80 zł miesięcznie. Natomiast 55 proc. użytkowników sieci robi zakupy online. Te dane na pewno będą rosły. Taki po prostu jest trend na świecie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta