Rekordowe widownie Euro nie pomogą TVP
Wśród największych kanałów pierwsze półrocze do udanych mogą zaliczyć TVN i Polsat. Słabnie za to kondycja głównych stacji TVP, zwłaszcza TVP 2.
magdalena lemańska
Widownia ćwierćfinałowego meczu Polska–Portugalia okazała się najwyższą w historii badań telemetrycznych w kraju. Według firmy Nielsen Audience Measurement spotkanie oglądało (nie wliczając pubów, restauracji i stref kibica) prawie 16 mln ludzi.
– Szczyt oglądalności nastąpił pod koniec drugiej połowy spotkania. Wtedy przed telewizorami zasiadało 17 mln Polaków – komentuje Paweł Bronisz, menedżer ds. kampanii wieloekranowych w agencji Starcom. Jak podliczyli jej eksperci, z reklam przy tym meczu TVP mogła zainkasować netto 3,2 mln zł, a Polsat 5,8 mln zł.
Wzrost tylko w TVN
Choć w czerwcu TVP 1 przyciągała spore widownie meczami polskiej reprezentacji na Euro, w całym I...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta