Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobkowska: kiedy trzeba przerwać urlop?

05 lipca 2016 | Prawo
źródło: rzeczpospolita.tv

W poniedziałkowym programie #RZECZoPRAWIE Mateusz Rzemek rozmawiał z Katarzyną Dobkowską, radcą prawnym, partnerem w kancelarii Raczkowski Paruch o odwołaniu pracownika z urlopu.

– Pracownika można odwołać z urlopu, gdy wystąpią nieprzewidziane okoliczności, nieznane w trakcie rozpoczynania wypoczynku i jeśli jest on niezbędny w firmie – mówiła Dobkowska. – Jeśli wiemy, że coś się będzie działo, to możemy przesunąć termin urlopu – dodała.

Ekspertka podkreśliła, że jeśli przesuwamy urlop, to nie przysługuje nam zwrot kosztów z tym związanych.

– Takie prawo mamy tylko po odwołaniu z urlopu – wyjaśniła. – Dotyczy to kosztów bezpośrednio związanych z powrotem.—j.k.

Wydanie: 10488

Wydanie: 10488

Spis treści
Zamów abonament