Firmy potrzebują kreatywnej pomocy
White Paper Agency pokazuje, że w pędzącym świecie internetu i technologii firmy coraz częściej zwracają się po profesjonalne wsparcie.
White Paper Agency to agencja strategiczna, która łączy kompetencje agencji kreatywnej, domu mediowego i firmy konsultingowej. Założyło ją trzech młodych, ale już doświadczonych marketingowców: Łukasz Sysa, Jarosław Sosiński i Bartosz Niewiadomski, do których w krótkim czasie dołączył Sławomir Wzorek.
Wszyscy pracują w firmie w randze partnerów, choć podzielili się obowiązkami. Łukasz Sysa jako prezes zarządza całościowo firmą, Bartosz Niewiadomski czuwa nad finansami, a Jarosław Sosiński i Sławomir Wzorek są odpowiedzialni za rozwój biznesu, relacje rynkowe oraz rozbudowę kompetencji agencji.
Specjalizacja
Po latach pracy głównie dla wielkich agencji postanowili spróbować działać na swoim.
– Zauważyliśmy, że klienci, którzy nie są w gronie największych reklamodawców, nie zawsze są priorytetowo traktowani przez obsługujące je duże agencje sieciowe, w których sami wiele lat pracowaliśmy – mówi Jarosław Sosiński. – Uznaliśmy więc, że jest rynkowe zapotrzebowanie na zaawansowaną merytorycznie i metodologicznie specjalistyczną...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta