Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprzedaż to gra o zaufanie klientów

16 stycznia 2017 | Dobra Firma
Promocje nie zawsze przyciągną klientów.
autor zdjęcia: Roman Bosiacki
źródło: Rzeczpospolita
Promocje nie zawsze przyciągną klientów.

Klienci deklarują, że oczekują produktów najwyższej jakości, w najniższej cenie i dostarczanych od ręki. Jednak gdy dostają taką ofertę, nie wierzą w nią, a sprzedawca traci wiarygodność.

Próby zaspokojenia wszystkich potrzeb konsumenta obraca się przeciwko nadgorliwym firmom. Wystarczy wyobrazić sobie własną reakcję na ofertę ekskluzywnego samochodu, dostępnego od ręki za szokująco niską cenę. Gdzieś tu musi być haczyk. Dlaczego produkty ekologiczne są dużo droższe niż „zwykłe"? Produkcja herbaty z kawałkami suszonych owoców jest tańsza niż sztucznie aromatyzowanie. Moda na zdrową żywność dała producentom niezwykłą okazję do zastosowania „trójkąta sprzedażowego". Z trzech wartości: szybko, tanio i dobrej jakości, klient może otrzymać tylko dwie, w innym przypadku traci zaufanie do produktu. W tym przypadku wystarczy, żeby herbata z kawałkami brzoskwini kosztowała więcej, niż ta z półek...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10650

Wydanie: 10650

Spis treści
Zamów abonament