Można odliczyć gadżet, jeśli ułatwia kontakt z klientami
Gdy w zakładzie jest tak głośno, że nie słychać dzwonka telefonu, to zakup smartwatcha, który informuje o przychodzących połączeniach, można wrzucić w koszty. Ułatwia on bowiem kontakty z klientami.
Warunkiem odliczenia danego wydatku jest przekonanie fiskusa, że koszt ten jest niezbędny w prowadzonej działalności gospodarczej. Potwierdza to interpretacja Izby Skarbowej w Bydgoszczy.
Izba odpowiedziała na pytanie podatnika, którego firma zajmuje się obróbką skrawaniem. Mężczyzna zatrudnia cztery osoby, sam też pracuje fizycznie. Jak napisał, w jego pracy bardzo ważny jest stały kontakt z klientami,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta