Wsparcie giganta ułatwi sukcesję
Grupa Eurocash ma nowe pomysły na współpracę z rodzinnymi firmami handlowymi. Anita Błaszczak
– Chcemy wspierać naszych partnerów – niezależnych polskich przedsiębiorców i ułatwić sukcesję w biznesie, dając im możliwość budowania i rozwoju swoich firm nie tylko na bazie jednego sklepu, ale kilku placówek. To może być atrakcyjne dla młodego pokolenia, które dzięki temu będzie mogło zarządzać przedsiębiorstwem detalicznym prowadzącym sklepy w różnych formatach – twierdzi Jacek Owczarek, członek zarządu grupy hurtowej Eurocash, do której wchodzi też kilka sieci franczyzowych (w tym Delikatesy Centrum, abc).
Firma, która od lat stara się wpierać niezależnych przedsiębiorców z branży handlowej (stanowią zdecydowaną większość z liczącej 96 tys. podmiotów grupy klientów i partnerów Eurocash), ostatnio dostrzegła nowe pole do tego wsparcia – zmianę pokoleniową w handlu. To skłoniło ją do rozmów z Fundacją Firmy Rodzinne, która wspiera rozwój familijnych biznesów.
W przyszłości szkolenia związane z wyzwaniami sukcesji mogą się więc pojawić w ofercie rozwijanej od 2010 r. Akademii Umiejętności Eurocash – specjalnego programu szkoleniowego skierowanego do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta