Marketing w nowej odsłonie
Zdobywca tytułu Młoda Marka Sukcesu oraz kampanii reklamowej wartej 400 tys. zł katarzyna kucharczyk
Należąca do firmy Benhauer marka SALESmanago Marketing Automation jest obecna na rynku od 2011 r. Wielkość sprzedaży pod tym brandem rośnie w skali roku o niemal 100 proc. – Na pewnie nie zwolnimy tempa – deklaruje Marek Broda, dyrektor operacyjny w SALESmanago. Ubiegłoroczna sprzedaż pod tą marką szacowana jest na 28 mln zł, a tegoroczna może sięgnąć 60 mln zł. Udział sprzedaży zagranicznej w obrotach wynosi 70 proc. Apetyt firma ma duży. – Rynek amerykański jest już dojrzały, zdecydowanie wyższy potencjał ma rynek europejski, który jeszcze nie jest nasycony. To właśnie tu będziemy się rozwijać – zapowiada Marek Broda.
Mimo iż marka jest obecna dopiero od kilku lat, już kontroluje w Polsce ponad 83 proc. rynku, a w Unii Europejskiej jest wiceliderem (13 proc.). W naszym kraju była branżowym pionierem, który przecierał szlaki innym graczom. Polski rynek automatyzacji marketingu, podobnie zresztą jak globalny, rośnie w imponującym tempie. Prognozuje się, że w ciągu najbliższych dwóch lat ten ostatni osiągnie wartość 5,5 mld dol. Trudno sobie dziś wyobrazić świadczenie usług szczególnie w segmencie e-commerce bez narzędzi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta