Wedel wciąż rośnie w siłę, choć zmniejsza przewagę
Spośród 100 najsilniejszych polskich marek 59 jest mocniejszych niż przed rokiem grzegorz urbanek
Wstosunku do wyników z lat poprzednich analiza bieżącego rankingu wskazuje na wzrost wskaźnika siły dla większości analizowanych marek. Średni wzrost wskaźnika dla 100 najsilniejszych marek w stosunku do roku ubiegłego wyniósł 0,21 pkt (w poprzednim roku było to 1,09 pkt). W stosunku do roku poprzedniego zwiększyła się rozpiętość pomiędzy wskaźnikiem siły zwycięzcy rankingu a siłą marki zamykającej pierwszą setkę – w roku 2015 wynosiła 23 pkt, podczas gdy w roku 2016 wynosi 25 pkt.
Przy okazji omawiania wyników rankingu przypominamy, że wprowadzone od edycji z 2008 zmiany w metodologii liczenia siły marki miały na celu przede wszystkim...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta