Ziaja wzmacnia markę przez firmowe sklepy
Flagowa marka rodzinnej spółki już po raz szósty jest liderem w kategorii kosmetyki i higiena Anita Błaszczak
Licząca już prawie 200 punktów w całej Polsce sieć sklepów Ziaja dla Ciebie pomaga zwiększyć nie tylko przychody ze sprzedaży, ale również rozpoznawalność i siłę marki, która po raz szósty z rzędu okazała się najmocniejszym znakiem towarowym w kategorii kosmetyki i higiena. Lider jest więc od lat ten sam, ale na kolejnych miejscach na podium zaszły w tym roku spore zmiany. W rezultacie pierwszą trójkę tworzą marki należące do polskich rodzinnych firm, które zdominowały też całą pierwszą piątkę zestawienia.
Prawie wszystkie oceniane w nim marki kosmetyczne i higieniczne mogą się pochwalić wzrostem swojej mocy w porównaniu z poprzednim rokiem. Ziaja zwiększyła ją o 5 proc. i pozostała też liderem pod względem postrzeganej wartości i świadomości marki. Tę świadomość wspiera od kilku lat rozwój firmowych sklepów, w których spółka może zaprezentować pełny asortyment swoich produktów.
– W minionym roku intensywnie rozbudowywaliśmy projekt Ziaja dla Ciebie – twierdzi Joanna Kowalczuk, kierowniczka działu marketingu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta