Jubileuszowy rok owocowych smaków
Marka Tymbark po raz szósty najmocniejsza wśród polskich napojów beata Drewnowska
Najpopularniejszej marce soków, nektarów i napojów nie brakuje powodów do świętowania. W 2016 r. obchodziła hucznie swoje 80. urodziny. Teraz, już po raz szósty, wygrywa w rankingu mocy marek napojowych. Co więcej, z wyższą punktacją niż w poprzedniej edycji.
Na produkty pod brandem Tymbark przypada niemal co trzecia złotówka przeznaczana przez Polaków na soki, nektary i napoje. Grupa Maspex Wadowice, do której należy, eksportuje ją także do ponad 30 krajów na całym świecie. W tym nie tylko w Europie i Ameryce Północnej, ale także w Korei Południowej, Mongolii, Malezji i Ghanie.
– Strategia Tymbarku bazuje w dużej mierze na światowych megatrendach, skrojonych pod styl życia i oczekiwania lokalnego konsumenta – wyjaśnia Jacek Bielarz z działu marketingu Maspeksu. – Wiadomo nie od dziś, że zdrowy styl życia w coraz większym stopniu wpływa na decyzje zakupowe – dodaje.
Marka Tymbark, jak podkreślają w Maspeksie, stara się zaadresować potrzeby...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta