Wygrać serce klienta
Lista preferencji konsumentów otwiera serię ośmiu minirankingów marek, które osiągnęły najlepsze oceny w odniesieniu do poszczególnych wskaźników, składających się na siłę marki.
Rankingi świadomości marki i pamięci spontanicznej są uporządkowane zależnie od miejsca, jakie zajęły w stosunku do wszystkich badanych marek w opinii wszystkich respondentów. W pozostałych opinie dotyczą tylko tych respondentów, którzy są użytkownikami danej kategorii produktów (znają marki z tej kategorii). Uzyskane oceny należy rozpatrywać w odniesieniu do maksymalnej liczby możliwych do uzyskania punktów.
W przypadku rankingów szczegółowych zmiana maksymalnej liczby punktów, jaką może uzyskać marka w ramach danego wskaźnika, nie wpływa na jej relatywną pozycję. Oznacza to, iż wyniki rankingów szczegółowych po zmianie maksymalnej oceny punktowej dla lat 2008–2016 mogą być porównywane (jeżeli chodzi o miejsce w rankingu) z wynikami z lat poprzednich. Porównując zajmowane pozycje w rankingach z poszczególnych lat trzeba pamiętać o tym, że w każdej z kolejnych edycji pojawiają się nowe marki. Dlatego zmiana miejsca może być efektem zarówno zmian w relatywnej ocenie marki przez konsumentów, jak i pojawienia się dodatkowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta