Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czekoladowa podróż w czasie

26 stycznia 2017 | Ranking firm PR
źródło: Rzeczpospolita
źródło: materiały prasowe

Wedel po raz siódmy zostaje liderem branży słodyczy Beata Drewnowska

W tym roku czekoladowy Wedel kończy 166 lat, a wydaje się, że już dawno nie był tak młody. To zasługa nowego podejścia do marki, czyli łączenie w niej tego, co tradycyjne z nowoczesnością i innowacyjnością. W efekcie Wedel nie tylko dobrze radzi sobie na konkurencyjnym rynku słodyczy w Polsce, ale także od lat – mimo wielu silnych rywali – nie ma sobie równych w rankingu mocy wśród polskich słodyczy i lodów. W tym roku zwyciężył już po raz siódmy z rzędu.

– Kilka lat temu zapadła decyzja o zmianie pozycjonowania marki i skierowaniu komunikacji w większym stopniu do ludzi młodych – mówi Magdalena Kołodziejska, PR menedżer Wedla. – Odświeżona komunikacja służy również zaintrygowaniu wiernych konsumentów i wzbudzeniu w nich dziecięcej radości.

Wedel, wcześniej kojarzony przez lata z Torcikiem Wedlowskim czy czekoladą Jedyna, wiatru w żagle złapał dzięki japońskiej firmie Lotte, która kupiła go w 2010 r. Jedną z ostatnich jest krem czekoladowy, którym Wedel rzuca rękawicę Nutelli firmy Ferrero. Firma...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10659

Wydanie: 10659

Spis treści
Zamów abonament