Czekoladowa podróż w czasie
Wedel po raz siódmy zostaje liderem branży słodyczy Beata Drewnowska
W tym roku czekoladowy Wedel kończy 166 lat, a wydaje się, że już dawno nie był tak młody. To zasługa nowego podejścia do marki, czyli łączenie w niej tego, co tradycyjne z nowoczesnością i innowacyjnością. W efekcie Wedel nie tylko dobrze radzi sobie na konkurencyjnym rynku słodyczy w Polsce, ale także od lat – mimo wielu silnych rywali – nie ma sobie równych w rankingu mocy wśród polskich słodyczy i lodów. W tym roku zwyciężył już po raz siódmy z rzędu.
– Kilka lat temu zapadła decyzja o zmianie pozycjonowania marki i skierowaniu komunikacji w większym stopniu do ludzi młodych – mówi Magdalena Kołodziejska, PR menedżer Wedla. – Odświeżona komunikacja służy również zaintrygowaniu wiernych konsumentów i wzbudzeniu w nich dziecięcej radości.
Wedel, wcześniej kojarzony przez lata z Torcikiem Wedlowskim czy czekoladą Jedyna, wiatru w żagle złapał dzięki japońskiej firmie Lotte, która kupiła go w 2010 r. Jedną z ostatnich jest krem czekoladowy, którym Wedel rzuca rękawicę Nutelli firmy Ferrero. Firma...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta