TVN na czele, ale radio wraca do gry
Na czele marek mediowych błyszczy telewizja, drugie i trzecie miejsce zagarnęły radia magdalena lemańska
Po pierwszym roku z nowym właścicielem TVN potwierdził, że jest silną marką, która dobrze znosi nawet tak istotne zmiany, jak właścicielska. Amerykanie ze Scripps Networks Interactive od początku podkreślali zresztą, że są ze stacji i z całej telewizyjnej grupy zadowoleni, w związku z czym będą się starali nie ingerować w jej dotychczasowy format.
Udział flagowej stacji TVN w ogólnopolskim rynku oglądalności w 2016 roku spadł z 10,65 proc. do 10,37 proc. (dane Nielsen Audience Mesurement dla widzów pow. 4. roku życia), ale to skutek szerszego trendu odczuwanego przez wszystkie największe ogólnotematyczne stacje, które oddają pola coraz liczniejszym kanałom tematycznym. W najbardziej interesującej reklamodawców grupie widzów w wieku 16–49 lat TVN był stacją tzw. wielkiej czwórki (TVN, Polsat, TVP 1 i TVP 2), której udział w rynku oglądalności w ubiegłym roku najbardziej wzrósł (z 12,42 proc. do 12,75 proc.). W grupie rosły jednak przede wszystkim udziały...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta