Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Piwo warzone do zadań specjalnych

26 stycznia 2017 | Ranking firm PR

Żywiec powraca na pozycję lidera wśród polskich marek alkoholi Beata Drewnowska

Flagowa marka Grupy Żywiec, wicelidera krajowego rynku piwowarskiego, swoje dobre wyniki na coraz bardziej nasyconym rynku piwa zawdzięcza otwartości na nowe trendy. W ślad z modą na trunki inne niż klasyczne jasne pełne zaczęła zalewać rynek nowymi stylami piwnymi. W efekcie, po ośmiu latach przerwy, ponownie została liderem najmocniejszych marek polskich alkoholi (w poprzedniej edycji była trzecia).

Żywiec w piwną rewolucję włączył się wiosną 2014 r., gdy na rynku pojawiły się jego nowe warianty: bock, marcowe i białe, czyli pszeniczne. Ich sukces był na tyle duży, że jesienią 2015 r. Grupa Żywiec wprowadziła Żywiec Saison, a w ubiegłym roku Żywiec Szampańskie.

– W 2016 r. warianty Żywca plasowały markę na pozycji lidera segmentu piwnych specjalności pod względem wartości sprzedaży – podkreśla Izabela Głodek, menedżer marki Żywiec.

Zmiany, na które w ostatnich latach zdecydował się wicelider branży piwnej, związane są z większym otwarciem się na młodych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10659

Wydanie: 10659

Spis treści
Zamów abonament