Jak wypromować Polaków na wielkiej imprezie literackiej
Na londyńskich targach naszą literaturę najlepiej promuje nominacja powieści Wioletty Grzegorzewskiej do nagrody Bookera.
Wchodząc do wielkiej hali Olympia, można zwątpić, czy w gigantycznym natłoku stoisk i ludzi ktoś zauważy polskich pisarzy i ich książki. To jednak tylko pierwsze wrażenie, bo od samego początku dostrzec można liczne bannery i plakaty reklamujące Market Focus Poland oraz nasz pawilon położony na wysokiej galerii.
Zanim jednak tam dotrzemy, trzeba minąć dziesiątki stoisk. I pojawia się nawet pytanie, czy to nie nazbyt poważna impreza, bo takie branżowe spędy to zazwyczaj nuda dla kogoś z zewnątrz. Podobne obawy można było mieć w poniedziałek, podczas wykładów w The British...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta