Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sylwester Cacek tnie koszty w Sfinksie

19 czerwca 2017 | Ekonomia

Restaurator podejmuje działania mające na celu ograniczenie wpływu wzrostu kosztów płac na wyniki spółki. Inwestycje w marketing przekładają się na sprzedaż.

Mimo korzystnej sytuacji na polskim rynku Sfinks Polska nie zwiększa sprzedaży w swoich restauracjach. Po wynikach za I kwartał widać też, że mocno spadły marże, co było efektem głównie większych wydatków na marketing oraz wzrostu kosztów związanych z zatrudnieniem. Zdaniem ekspertów w kolejnych kwartałach jest jednak szansa na zwiększenie sprzedaży, m.in. dzięki otwieraniu lokali działających sezonowo. Z kolei Sylwester Cacek, prezes Sfinksa, twierdzi, że spółka w najbliższym czasie wdroży działania mające na celu podniesienie efektywności działalności, z kolei akcje marketingowe pozytywnie przekładają się na sprzedaż. Od początku roku notowania restauratora spadły o około 18 proc.   —Andrzej Pałasz

Wydanie: 10778

Wydanie: 10778

Spis treści
Zamów abonament