Pracodawca musi się wyróżnić
Walka o kandydatów zmusza firmy do większych inwestycji w rekrutację.
Przebijanie się przez ścianę biurowca, strzelanie czy zjeżdżanie z dachu na linach – do niedawna takie ekstremalne zabawy bywały elementem imprez integracyjnych w niektórych firmach. Teraz, jak dowodzi przykład trójmiejskiej spółki IT Dynatrace, mogą być jednym z pomysłów także na rekrutację pracowników i budowanie dobrego wizerunku firmy na rynku pracy (Employer Branding).
– Chcieliśmy w ten sposób przedstawić się lokalnemu środowisku IT, pokazać jako ciekawa, działająca niestandardowo firma i przekonać do nas większą liczbę odpowiednich kandydatów – wyjaśnia Kamil Kazimierczak z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta