Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Celujemy w miliard złotych zebranej z rynku składki

10 października 2017 | Rzeczpospolita Cyfrowa
źródło: materiały prasowe

Patrycja Kotecka | dyrektor marketingu w Link4

 

Rz: W jaki sposób dobiera pani kanały komunikacji sprzedażowej? Link4 słynie z charakterystycznych spotów reklamowych.

Patrycja Kotecka: W dobie mediów elektronicznych, a także dużej liczby różnych programów telewizyjnych i radiowych, prasy oraz outdooru mamy coraz więcej narzędzi do komunikacji marketingowej. Właśnie ta różnorodność jest kluczem do sukcesu. Prowadząc nowoczesny marketing, trzeba umiejętnie wykorzystywać potencjał w łączeniu kampanii we wszystkich tych kanałach. Przy wielkim zalewie przeróżnych informacji, które zewsząd trafiają do odbiorcy, jesteśmy w stanie się przebić tylko crossmediową kampanią, czyli łączącą kilka sposobów komunikacji.

W jaki sposób pokonać wszechobecny szum informacyjny?

Przede wszystkim aktywność na każdym polu poprzedzają wnikliwe analizy i badania. Sprawdzamy, w jaki sposób i z jakim komunikatem możemy najskuteczniej dotrzeć do różnych grup klientów.

Na ile internet jest atrakcyjnym polem reklamowym w porównaniu z kanałami telewizyjnymi?

Internet nie ma granic. Jest uniwersalnym medium, gdzie wirtualnie spotykają się ludzie w różnym wieku, o różnych zainteresowaniach czy potrzebach, mieszkający...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10874

Wydanie: 10874

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament