Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Twórcy gier nie skąpią pieniędzy na innowacje

24 października 2017 | Ekonomia
Nowinki techniczne napędzają rynek
źródło: Rzeczpospolita
Nowinki techniczne napędzają rynek

branża it | Sztuczna inteligencja, rzeczywistość rozszerzona i wirtualna – to elementy coraz częściej wplatane w technologię i scenariusze nowych gier. katarzyna kucharczyk

Kto stoi w miejscu, ten się cofa – szczególnie w branżach mocno konkurencyjnych. A taką niewątpliwie jest krajowy rynek gier, który w ciągu niespełna trzech lat ma zwiększyć wartość o ponad jedną trzecią. Polskie studia kują żelazo, póki gorące: kierują swoją energię oraz środki finansowe tam, gdzie potencjał jest największy.

Stąd taki boom w segmencie free-2-play, czyli gier darmowych z opcją mikropłatności. Bardzo mocno rośnie też rynek rozwiązań VR. Ich udział w całym rynku gier w 2021 r. będzie wynosił 20 proc. – wynika z Digi-Capital Augmented/Virtual Reality Report 2017....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10886

Wydanie: 10886

Spis treści
Zamów abonament