Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Coccodrillo wraca do Niemiec

27 listopada 2017 | Ekonomia
Program 500+ miał się przyczynić do wzrostu rynku produktów dla dzieci
źródło: Rzeczpospolita
Program 500+ miał się przyczynić do wzrostu rynku produktów dla dzieci

Rosnące koszty pracy i duża konkurencja we własnym kraju powodują, że odzieżowe marki dziecięce wolą stawiać na inne kraje. Nawet te, które kiedyś okazały się zbyt dużym wyzwaniem. Pomaga internet i partnerstwa.

Urszula Zielińska

Polscy producenci odzieży dziecięcej coraz mocniej inwestują za granicą. Istniejąca od 18 lat marka Coccodrillo również. W przyszłym roku spróbuje – drugi raz w swojej historii – sił w Niemczech.

Nasycona Polska

CDRL, firma z Kościana w województwie wielkopolskim założona przez Marka Dworczaka i Tomasza Przybyłę (połączyli swoje biznesy), dziś prowadzi w Polsce około 245 sklepów z odzieżą dziecięcą pod marką Coccodrillo. – Pozycjonujemy się jako firma „średnia plus" i naszym zdaniem 250 sklepów zapełnia przestrzeń, którą możemy zająć na polskim rynku. Dziś wolimy pracować nad jednostkami, które dobrze działają, dbać o wzrost sprzedaży z metra, optymalizować sieć, niż budować kolejne sklepy – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

Kościańska firma nie odczuła do tej pory efektu programu 500+. Być może to dopiero przed nią. Pewniejsza jest...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10913

Wydanie: 10913

Spis treści
Zamów abonament