Coccodrillo wraca do Niemiec
Rosnące koszty pracy i duża konkurencja we własnym kraju powodują, że odzieżowe marki dziecięce wolą stawiać na inne kraje. Nawet te, które kiedyś okazały się zbyt dużym wyzwaniem. Pomaga internet i partnerstwa.
Urszula Zielińska
Polscy producenci odzieży dziecięcej coraz mocniej inwestują za granicą. Istniejąca od 18 lat marka Coccodrillo również. W przyszłym roku spróbuje – drugi raz w swojej historii – sił w Niemczech.
Nasycona Polska
CDRL, firma z Kościana w województwie wielkopolskim założona przez Marka Dworczaka i Tomasza Przybyłę (połączyli swoje biznesy), dziś prowadzi w Polsce około 245 sklepów z odzieżą dziecięcą pod marką Coccodrillo. – Pozycjonujemy się jako firma „średnia plus" i naszym zdaniem 250 sklepów zapełnia przestrzeń, którą możemy zająć na polskim rynku. Dziś wolimy pracować nad jednostkami, które dobrze działają, dbać o wzrost sprzedaży z metra, optymalizować sieć, niż budować kolejne sklepy – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.
Kościańska firma nie odczuła do tej pory efektu programu 500+. Być może to dopiero przed nią. Pewniejsza jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta