Branża reklamowa robi porządki
Powstała właśnie Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej ma pomóc branży walczyć z niezdrowymi praktykami, niepotrzebnie podnoszącymi koszty przetargów.
Praca nad zbiorem zasad, które mają pozwolić branży reklamowej wyeliminować najpowszechniejsze błędy popełniane w przetargach przeprowadzanych na prowadzenie działań marketingowych i reklamowych dla firm, trwała dwa lata. Po 40 spotkaniach, w których wzięło udział 220 osób, dokument został wreszcie podpisany, m.in. przez Stowarzyszenie Agencji Marketingowych SAR zrzeszające agencje reklamowe i mediowe oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów reprezentujące reklamodawców. Co zmieni? – Praktyką najbardziej utrudniającą branży życie podczas przetargów jest to, że firmy proszą agencje startujące w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta