Milion klientów dla banków
Wykorzystamy sztuczną inteligencję w wielu obszarach działania firmy – zapowiada Paweł Surówka, prezes PZU.
Rz: Jakie są główne założenia strategii „Nowe PZU"?
Paweł Surówka: PZU to znacznie więcej niż ubezpieczenia. Nasze spółki są aktywne nie tylko w ubezpieczeniach na życie, majątkowych i zdrowotnych, ale także w obszarze produktów inwestycyjnych, emerytalnych, ochrony zdrowia i bankowości. Dodatkowo, w ramach partnerstw strategicznych, świadczymy usługi assistance dla klientów indywidualnych oraz przedsiębiorstw.
Biorąc pod uwagę skalę naszej działalności oraz dynamiczny rozwój otoczenia biznesowego w obszarze technologii, strategia „Nowe PZU" musi na nowo zdefiniować misję całej grupy, w której klient jest w centrum uwagi.
Przed jakimi nowymi wyzwaniami stoi grupa?
Tworzymy nowy model działania łączący wszystkie aktywności grupy PZU i integrujący je wokół klienta. Określamy się w nowej strategii jako firma usługowa pomagająca klientom dbać o ich przyszłość. Tym samym chcemy uwolnić potencjał, jaki tkwi w największej instytucji finansowej w regionie.
Zależy nam, aby odróżnić się od klasycznego modelu relacji klientów z ubezpieczycielem, w którym jedyny kontakt z firmą po zakupie polisy mają oni dopiero po zaistnieniu szkody. Chcemy zrobić znacznie więcej i efektywnie pomagać...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta