Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobry event pamięta się długo

15 marca 2018 | Podróże

trendy | Organizacja eventów wymaga coraz większego profesjonalizmu. Event manager musi z niezwykłą precyzją zadbać o każdy detal. Na czym polega jego praca?

Wydarzenie, które odpowiednio zadba o wizerunek klienta, musi być kreatywne, ciekawe i przede wszystkim dopięte na ostatni guzik. Dlatego firmy coraz częściej nie organizują eventów własnymi siłami, lecz oddają je w ręce profesjonalistów.

– Dobry event to taki, o którym pamięta się długo – mówi Karolina Siudyła, właścicielka agencji marketingowej Magnifico. – Kiedyś mówiło się, że musi być tłoczno i syto, ale w dzisiejszych czasach rynek jest nieco bardziej wymagający. Tajemnica, jak diabeł, tkwi w szczegółach. Zaczyna się od tzw. big idea. Od ogółu do szczegółu – dodaje.

Kilka dziedzin naraz

Profesjonalny event manager ma...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11002

Wydanie: 11002

Spis treści

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament