Dobry event pamięta się długo
trendy | Organizacja eventów wymaga coraz większego profesjonalizmu. Event manager musi z niezwykłą precyzją zadbać o każdy detal. Na czym polega jego praca?
Wydarzenie, które odpowiednio zadba o wizerunek klienta, musi być kreatywne, ciekawe i przede wszystkim dopięte na ostatni guzik. Dlatego firmy coraz częściej nie organizują eventów własnymi siłami, lecz oddają je w ręce profesjonalistów.
– Dobry event to taki, o którym pamięta się długo – mówi Karolina Siudyła, właścicielka agencji marketingowej Magnifico. – Kiedyś mówiło się, że musi być tłoczno i syto, ale w dzisiejszych czasach rynek jest nieco bardziej wymagający. Tajemnica, jak diabeł, tkwi w szczegółach. Zaczyna się od tzw. big idea. Od ogółu do szczegółu – dodaje.
Kilka dziedzin naraz
Profesjonalny event manager ma...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta