Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skuteczna kreacja wizerunku firmy i marki

15 marca 2018 | Podróże

Zmniejszenie dystansu, rozmowy w sytuacji mniej formalnej i nieszablonowe przedstawienie własnego produktu lub usługi to główne powody, dla których firmy coraz chętniej decydują się na organizowanie eventów biznesowych.

Jak wynika z raportu „Nowa rola marketingu", obecnie z event marketingu korzysta ponad połowa polskich przedsiębiorców, a tendencja ta wzrasta wraz z wielkością firmy. Eventy biznesowe to wydarzenia mające służyć poprawie wizerunku przedsiębiorstwa oraz zacieśnieniu relacji z kontrahentami czy pracownikami. Podczas takich wydarzeń najczęściej prezentowana jest oferta firmy, pojawiają się też silne akcenty marketingowe. Bardzo ważne jest również pokazanie przedsiębiorstwa jako profesjonalnego, liczącego się w branży.

Event jako narzędzie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11002

Wydanie: 11002

Spis treści

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament