Skuteczna kreacja wizerunku firmy i marki
Zmniejszenie dystansu, rozmowy w sytuacji mniej formalnej i nieszablonowe przedstawienie własnego produktu lub usługi to główne powody, dla których firmy coraz chętniej decydują się na organizowanie eventów biznesowych.
Jak wynika z raportu „Nowa rola marketingu", obecnie z event marketingu korzysta ponad połowa polskich przedsiębiorców, a tendencja ta wzrasta wraz z wielkością firmy. Eventy biznesowe to wydarzenia mające służyć poprawie wizerunku przedsiębiorstwa oraz zacieśnieniu relacji z kontrahentami czy pracownikami. Podczas takich wydarzeń najczęściej prezentowana jest oferta firmy, pojawiają się też silne akcenty marketingowe. Bardzo ważne jest również pokazanie przedsiębiorstwa jako profesjonalnego, liczącego się w branży.
Event jako narzędzie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta