Za dużymi pieniędzmi idą również specjalne potrzeby
Zamożni konsumenci potrzebują zindywidualizowanej oferty.
piotr mazurkiewicz
W Polsce widać zdecydowany zwrot klientów w stronę usług z wyższej półki. To już nie tylko korzystanie z osobistego kierowcy, stałej pomocy domowej czy kucharza. Stopniowo rynek podbijają specjalistyczne produkty, jak wynajem samolotów, obsługa finansów osobistych czy pomoc przy inwestowaniu. Osoby zamożne nie zawsze gustują w luksusowych strojach czy akcesoriach. Dla wielu posiadane pieniądze oznaczają po prostu dostęp do wygodniejszego życia.
Nowe kategorie
– Specjalizujemy się w usługach family office, co oznacza, że na podstawie naszego doświadczenia w zarządzaniu majątkiem klientów zamożnych i codziennej identyfikacji ich potrzeb dostrzegamy powtarzalne trendy w portfolio majątku oraz w procesie decyzyjnym dotyczącym inwestowania – mówi Bartosz Kozikowski, prezes Supréme Family Office. – Widzimy, że ulubioną formą lokowania kapitału klienta zamożnego jest inwestowanie w nieruchomości. Polska się rozwija i za kilka lat wartość mieszkań w topowych lokalizacjach tylko wzrośnie. Ponadto koszt zakupu nieruchomości premium w naszym kraju jest znacznie niższy niż w europejskich metropoliach, często z gwarancją znacznie wyższej jakości – dodaje.
Według „Wealth Report" z 2017 roku, opracowanego przez firmę doradczą Knight Frank, osoby zaliczane do kategorii ultrabogate większą wagę przykładają do bezpieczeństwa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta