Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na wyjeździe warto zbierać kwity na hotelarza

09 maja 2018 | Prawo | Katarzyna Wójcik

Niezadowolony z hotelu klient biura podróży powinien gromadzić dowody niedociągnięć. Przy formułowaniu roszczenia odszkodowawczego warto posiłkować się tabelą frankfurcką, żeby nie żądać za mało.

Obsługa nie uzupełniała minibarku w hotelowym pokoju, choć taką usługę zawierała cena pobytu? Bez potwierdzających to dowodów, np. kopii pisemnego zgłoszenia problemu do rezydenta, nie będzie można ubiegać się po powrocie o odszkodowanie. Tak wynika z wyroku Sądu Rejonowego w Toruniu. O niezbędne dowody nie zadbali niestety polscy turyści spędzający urlop...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11046

Wydanie: 11046

Spis treści

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament