Na wyjeździe warto zbierać kwity na hotelarza
Niezadowolony z hotelu klient biura podróży powinien gromadzić dowody niedociągnięć. Przy formułowaniu roszczenia odszkodowawczego warto posiłkować się tabelą frankfurcką, żeby nie żądać za mało.
Obsługa nie uzupełniała minibarku w hotelowym pokoju, choć taką usługę zawierała cena pobytu? Bez potwierdzających to dowodów, np. kopii pisemnego zgłoszenia problemu do rezydenta, nie będzie można ubiegać się po powrocie o odszkodowanie. Tak wynika z wyroku Sądu Rejonowego w Toruniu. O niezbędne dowody nie zadbali niestety polscy turyści spędzający urlop...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta