Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skandynawskość ma znaczenie

19 grudnia 2018 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

Polscy klienci są coraz bardziej wymagający – mówi Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska. materiał powstał 
we współpracy 
z JYSK POLSKA

 

W jaki sposób zakaz handlu w niedziele wypływa na wasz biznes?

Piotr Padalak: Trudno o jednoznaczną diagnozę. Pomimo „zamkniętych niedziel" rośnie nam sprzedaż i liczba klientów. Czy te wzrosty byłyby większe, gdyby nasze sklepy były otwarte w niedzielę – nie jestem w stanie powiedzieć. Myślę, że Polacy chcą mieć możliwość robienia zakupów w niedziele, a zakaz przede wszystkim utrudnia życie klientom, sieci handlowe takie jak nasza muszą sobie jakoś radzić.

Z czego wynikają wzrosty sprzedaży w waszej sieci? Ludzie mają więcej pieniędzy, więcej zarabiają? Czy po prostu macie dobrą ofertę?

Myślę, że jesteśmy dobrymi kupcami. Mamy dobrą ofertę i dobry marketing, otwieramy też bardzo dużo sklepów, mamy ich 220, jesteśmy w 160 miastach. To oznacza, że nasze placówki są blisko klientów. Mamy też strategię, którą nazywamy customer first, a to oznacza wiele korzystnych rozwiązań dla klientów. Na przykład jesteśmy, o ile mi wiadomo, jedyną siecią w Polsce, w której klient bezterminowo może zwrócić towar. Jeżeli towar był zakupiony w sklepie stacjonarnym, można go zwrócić w dowolnym stacjonarnym sklepie w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11235

Wydanie: 11235

Spis treści
Zamów abonament