Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dziwne rzeczy

12 lipca 2019 | Trzecia strona | Mariusz Cieślik

Na listach przebojów królują Bruce Springsteen i Madonna, najbardziej oczekiwanym filmem sezonu jest „Król Lew", a do telewizji za chwilę wraca „Beverly Hills 90210".

 

Popkultura to monstrum, które pożera wszystko. Jest nienasycone. Medialne koncerny znajdują wciąż nowe sposoby pomnażania dochodów, bijąc kolejne rekordy box office'u, streamingu albo sprzedaży biletów na koncerty (skoro na nagraniach tak łatwo nie da się już zarabiać). Władcy show-biznesu tym bardziej powinni być więc zainteresowani kreowaniem nowych zjawisk, dzięki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 11404

Wydanie: 11404

Spis treści
Zamów abonament