Koncerny szukają nowych emocji
Firmy samochodowe chętnie wybierają nieoczywiste formy komunikacji z rynkiem. Wspierają żeglarstwo, boks, siatkówkę i różne imprezy kulturalne. patryk keller
W niedzielę 21 lipca ruszyła dwudziesta już edycja Volvo Gdynia Sailing Days. Volvo Car Poland już po raz ósmy jest głównym sponsorem tych największych regat w Polsce. Tegoroczna odsłona tego wielkiego festiwalu żeglarstwa zgromadziła na starcie około 2000 zawodników, którzy będą rywalizować w 19 różnych klasach. Ich zmagania potrwają do 3 sierpnia. Ale połączenie szwedzkiej marki z żeglarstwem to przede wszystkim regaty Volvo Ocean Race rozgrywane pod egidą marki w latach 2001–2018.
– Nasza marka od lat angażuje się w żeglarstwo. Na szczeblu światowym koronną imprezą przez wiele lat był wyścig Volvo Ocean Race. W Polsce już po raz ósmy jesteśmy głównym sponsorem największych regat w naszym kraju – Volvo Gdynia Sailing Days....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta