Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koncerny szukają nowych emocji

30 lipca 2019 | Ekonomia
Radosław Piesiewicz, prezes PZKosz  i Polskiej Ligi Koszykówki, oraz Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland,  po podpisaniu nowej umowy sponsoringowej
źródło: materiały prasowe
Radosław Piesiewicz, prezes PZKosz i Polskiej Ligi Koszykówki, oraz Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland, po podpisaniu nowej umowy sponsoringowej

Firmy samochodowe chętnie wybierają nieoczywiste formy komunikacji 
z rynkiem. Wspierają żeglarstwo, boks, siatkówkę i różne imprezy kulturalne. patryk keller

 

W niedzielę 21 lipca ruszyła dwudziesta już edycja Volvo Gdynia Sailing Days. Volvo Car Poland już po raz ósmy jest głównym sponsorem tych największych regat w Polsce. Tegoroczna odsłona tego wielkiego festiwalu żeglarstwa zgromadziła na starcie około 2000 zawodników, którzy będą rywalizować w 19 różnych klasach. Ich zmagania potrwają do 3 sierpnia. Ale połączenie szwedzkiej marki z żeglarstwem to przede wszystkim regaty Volvo Ocean Race rozgrywane pod egidą marki w latach 2001–2018.

– Nasza marka od lat angażuje się w żeglarstwo. Na szczeblu światowym koronną imprezą przez wiele lat był wyścig Volvo Ocean Race. W Polsce już po raz ósmy jesteśmy głównym sponsorem największych regat w naszym kraju – Volvo Gdynia Sailing Days....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11419

Wydanie: 11419

Spis treści

Komunikaty

Zamów abonament