Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Orlen i PZU otworzą własny dom mediowy

30 lipca 2019 | Ekonomia
źródło: Rzeczpospolita

Kontrolowane przez państwo koncerny chcą wyeliminować pośredników reklamowych. Urszula Zielińska

 

Połączyć reklamowe siły, tworząc grupę zakupową, zaoszczędzić i same wybierać media, w których się zareklamują – chcą PKN Orlen i PZU. Zrobią to za pośrednictwem wspólnej firmy. W przyszłości mogą konkurować z istniejącymi już pośrednikami na medialnym rynku.

Efektywność na sztandarach

Paliwowy Orlen, w którym Skarb Państwa ma 27,5 proc. akcji, i największy krajowy ubezpieczyciel PZU (34,2 proc.) chcą zmienić sposób wydatkowania pieniędzy na reklamę i marketing. Do tej pory korzystały m.in. z usług sieciowych domów mediowych należących do globalnych grup reklamowych. W poniedziałek wystąpiły do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodę na utworzenie spółki, która sama z siebie będzie mediowym domem.

Jak mówi nam Adam Burak,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11419

Wydanie: 11419

Spis treści

Komunikaty

Zamów abonament