Działania społecznie użyteczne z korzyścią w VAT
Budowa wizerunku typowego przedsiębiorcy ma pośredni wpływ na działalność i jako koszt ogólny firmy daje prawo do odliczenia VAT.
Polskie firmy coraz częściej inwestują nie tylko w pracowników, maszyny czy nowe technologie. Istotnym elementem strategii marketingowej i budowania wizerunku firmy stają się działania społecznie użyteczne. I co ważne, oprócz korzyści marketingowych są opłacalne podatkowo, także w VAT. Potwierdził to we wtorek Naczelny Sąd Administracyjny.
Sprawa dotyczyła...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta