Nie dostanie auta za walentynkowy konkurs
Jeśli publiczny konkurs jest formą uatrakcyjnienia sprzedaży, stosujemy do niego zasady przyrzeczenia publicznego. Marek Domagalski
Przy rozliczeniu konkursu ważne są zasady publicznego przyrzeczenia, a nie późniejsze rozmowy i uszczegółowienia danej transakcji. To sedno wyroku Sądu Najwyższego. Kwestia dotyczy rozlicznych konkursów budzących nieraz niemałe emocje.
SN zajmował się sporem będącym pokłosiem „Wielkiego konkursu ślubnego – Wygraj samochód" , którego wyniki ogłoszono 14 lutego 2014 r., w walentynki. Zgodnie z regulaminem należało opisać swoją historię zaręczynową, a spośród nadesłanych komisja wybrała dziesięć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta