Malarstwo, muzyka, wolontariat i pszczoły na dachu
rozmowa | Sabina Salamon, dyrektor komunikacji korporacyjnej Deutsche Bank w Polsce.
Większość banków podejmuje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Skala przedsięwzięć jest coraz większa, a pomysłów nie brakuje. Angażują się w pomoc lokalnym społecznościom, finansują projekty kulturalne i edukacyjne, w swoje projekty włączają pracowników. Na co stawia Deutsche Bank?
Sabina Salamon: Każda instytucja, nie tylko finansowa, swoje działania CSR dopasowuje do profilu i rodzaju działalności, ale też do oczekiwań otoczenia. Wpływ mają także postawy członków zarządu, którzy podejmują decyzje. Sektor bankowy, finansowy angażuje się przede wszystkim w projekty kulturalne, edukacyjne, wolontariaty. Realizację naszego pierwszego projektu – wsparcie domów dziecka – rozpoczęliśmy dzięki inicjatywie pracowników. To oni w dużej mierze zgłaszają pomysły, które są potem wdrażane. Zaczęliśmy od wsparcia jednej placówki. Z czasem przerodziło się to w długofalową pomoc, która dziś trafia do wielu tego typu miejsc. Pomagamy na co dzień i od święta. Świąteczna Paczka dla Dzieci z Domów Dziecka to projekt, w ramach którego dzieci z placówek opiekuńczych piszą listy do św. Mikołaja, a nasi pracownicy stają się nim, kupując wymarzone prezenty. W trakcie roku organizujemy charytatywne akcje, tzw. cake days, podczas...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta