Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Orange stawia na e-obsługę

16 grudnia 2019 | Ekonomia i rynek
Salon  Orange Polska jest coraz bardziej ucyfrowiony
źródło: materiały prasowe
Salon Orange Polska jest coraz bardziej ucyfrowiony

Wygoda, oszczędności, ekologia. To główne zalety cyfrowych narzędzi obsługi klientów. Orange Polska zdradza, jak się sprawdzają i co planuje. Tekst powstał we współpracy 
z Orange Polska

 

Internet zmienił wiele aspektów życia człowieka, w tym to, w jaki sposób komunikujemy się i robimy zakupy. Firmy również sięgają po elektroniczne rozwiązania oparte na dostępie do globalnej sieci. Upatrują w nich oszczędności, których wprowadzenie nie niesie ze sobą obniżenia jakości usług, a wręcz przeciwnie – spodoba się konsumentowi.

Jak to działa, można prześledzić na przykładzie operatora telekomunikacyjnego oferującego zarówno usługi mobilne, jak i stacjonarne oraz płatną telewizję – Orange Polska.

Umowa na tablecie w każdym salonie

Po pierwsze, telekom ten wprowadził możliwość zawierania umowy na tablecie. Najpierw, w grudniu 2017 r. przeprowadził pilotaż, a po roku podpis na mobilnym urządzeniu można było złożyć w wybranych 20 salonach operatora. Do tej pory rozwiązanie to wprowadzono we wszystkich własnych salonach Orange i 409 (75 proc.) sklepach agencyjnych. Przedstawiciele firmy są z tego narzędzia szczególnie dumni, bo Orange...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11535

Wydanie: 11535

Spis treści

Nieprzypisane

Zamów abonament