Orange stawia na e-obsługę
Wygoda, oszczędności, ekologia. To główne zalety cyfrowych narzędzi obsługi klientów. Orange Polska zdradza, jak się sprawdzają i co planuje. Tekst powstał we współpracy z Orange Polska
Internet zmienił wiele aspektów życia człowieka, w tym to, w jaki sposób komunikujemy się i robimy zakupy. Firmy również sięgają po elektroniczne rozwiązania oparte na dostępie do globalnej sieci. Upatrują w nich oszczędności, których wprowadzenie nie niesie ze sobą obniżenia jakości usług, a wręcz przeciwnie – spodoba się konsumentowi.
Jak to działa, można prześledzić na przykładzie operatora telekomunikacyjnego oferującego zarówno usługi mobilne, jak i stacjonarne oraz płatną telewizję – Orange Polska.
Umowa na tablecie w każdym salonie
Po pierwsze, telekom ten wprowadził możliwość zawierania umowy na tablecie. Najpierw, w grudniu 2017 r. przeprowadził pilotaż, a po roku podpis na mobilnym urządzeniu można było złożyć w wybranych 20 salonach operatora. Do tej pory rozwiązanie to wprowadzono we wszystkich własnych salonach Orange i 409 (75 proc.) sklepach agencyjnych. Przedstawiciele firmy są z tego narzędzia szczególnie dumni, bo Orange...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta