W zakupach online padają kolejne bariery
W ciągu ostatnich sześciu miesięcy aż 56 proc. Polaków choć raz kupiło przez internet produkty chemiczne czy spożywcze. piotr mazurkiewicz
Aż połowa z tej grupy zrobiła tego typu zakupy w internecie więcej niż raz – wynika z badania firmy Nielsen. Firma podaje, że największe i najczęstsze zakupy w tej kategorii pochodzą od kobiet w wieku 25– 44 lata.
Z kolei jeśli chodzi o najczęściej wybierane miejsce zakupów, to prowadzą internetowe platformy jak Zalando czy Allegro. Ich popularność w tym badaniu nie dziwi, według danych branżowych analityków 9 grudnia podczas najintensywniejszego w tym roku dnia zakupowego na Allegro tylko w kategorii supermarket, uroda i zdrowie sprzedawało się co minutę średnio 318 produktów. Pod względem popularności był to drugi wynik, więcej produktów sprzedawało się tylko w segmencie dom...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta