Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na e-zakupy przez Fejsa i Instagram

13 stycznia 2020 | Pierwsza strona

Serwisy społecznościowe od miejsca wymiany informacji zmierzają w kierunku platform zakupowych. Amazon czy Allegro zyskują groźnego rywala. piotr Mazurkiewicz

 

Facebook (ma w Polsce 
21,3 mln użytkowników) czy zwłaszcza Instagram (8,3 mln) stają się dla firm handlowych miejscem, przez które dotarcie do klienta staje się coraz prostsze, tańsze i szybsze. Użytkownicy social mediów bardziej tolerują też reklamy. Dlatego dla firm to wymarzone miejsce do sprzedawania. Z badania dla agencji BrandLift, do którego dotarła „Rzeczpospolita" wynika, że już co drugi polski użytkownik Instagrama kupował pod wpływem zamieszczonych na nim treści. Wkrótce ten serwis nie tylko skieruje do sklepu firmowego po kliknięciu na zdjęcie towaru, ale od razu umożliwi zakupy.

Zainteresowanie takimi zakupami szybko rośnie w USA (Instagram ma z nich tu 30 mld dol. przychodu) i Chinach.

Wydanie: 11555

Wydanie: 11555

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament