Nowatorska i droga kampania Bloomberga
Nie ma zachwycająco wysokich notowań w sondażach, ale wydaje miliony na wyborcze spoty reklamowe.
Michael Bloomberg (czy Mike Bloomberg, bo tak się przestawia w kampanii) to miliarder i filantrop, który w polityce zasłynął jako burmistrz Nowego Jorku. Dopiero w listopadzie ub.r. dołączył do wyścigu o fotel prezydencki.
Ze względu na późny start jego nazwisko nie znalazło się na kartach do głosowania w kluczowych stanach, które w prawyborach głosują pierwsze: Iowa (3 lutego), New Hampshire (11 lutego) czy Karolinie Południowej (29 lutego), i gdzie – historycznie rzecz biorąc – wygrana decyduje o nominacji.
Przyjął nowatorską, acz ryzykowną jak na Amerykę strategię – prowadzi kampanię ogólnokrajową, z naciskiem na stany o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta