Co czeka klientów Vectry i Multimediów
Nowo powstały lider rynku telewizji kablowych musi spełnić warunki postawione przez UOKiK. Łatwo nie będzie.
31 stycznia Vectra i Multimedia Polska, czyli dwie z trzech największych telewizji kablowych w Polsce, ogłosiły, że sfinalizowały długo oczekiwaną transakcję. Powstała grupa obsługująca ponad 1,7 mln abonentów i docierająca z siecią do 4,4 mln gospodarstw domowych.
Vectra nie zdradziła, ile wydała na Multimedia. Justyna Grzelak z biura prasowego kablówki podaje tylko, że była to operacja łącząca środki własne i kredyt bankowy zaciągnięty przez Vectrę. – W najbliższym czasie spółki będą działać tak jak dotychczas,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta