Społeczny i ekonomiczny sprawdzian
Koronawirus nie tylko zmienił nasze życie, ale też okazał się ważnym sprawdzianem dla polityki odpowiedzialnego biznesu w firmach. Grupa LOTOS od początku włączyła się w pomoc szpitalom i służbom. Zadbała też o bezpieczeństwo pracowników i klientów oraz zachowała ciągłość pracy.
LOTOS na wsparcie służb medycznych i mundurowych walczących z koronawirusem przekazał już ponad 7,5 mln zł. Prowadzi także kampanię „Każdy czeka na swoje NAJ", w której spółka zachęca kierowców tankujących na stacjach LOTOS do przekazywania punktów z programu lojalnościowego Navigator na badania związane z leczeniem koronawirusa. Mimo zamrożenia gospodarki i zawirowań na rynku ropy spółka zachowuje dobrą sytuację finansową i zapowiada dalszy rozwój oraz realizację planowanych inwestycji.
Chociaż niewidzialny dla ludzkiego oka koronawirus sparaliżował świat, to spółki Skarbu Państwa przygotowały gigantyczne i konkretne środki, aby go zwalczyć. Nie inaczej dzieje się w Grupie LOTOS. Koncern przeprowadził szereg akcji, które realnie wsparły służby w walce z pandemią.
Paliwo do działania służby zdrowia
Szczególną troską firma otoczyła placówki medyczne. Kwotą 5 mln zł LOTOS, poprzez swoją fundację, wsparł cztery placówki z województwa pomorskiego i zachodniopomorskiego. Dzięki temu Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni otrzymało łóżka do intensywnej terapii z materacami przeciwodleżynowymi oraz nowoczesny aparat USG. Z kolei Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie wzbogacił się o komorę BIO-BAG, służącą do transportu chorych. Do Samodzielnego Publicznego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta