Koronawirus powiększył nam ofertę szkoleń przez internet
Do niedawna nauka online stanowiła niewielki margines rynku edukacyjnego w Polsce. Jednak pandemia zmusiła nie tylko szkoły i uczelnie wyższe, ale również firmy szkoleniowe do szybszego rozwoju kursów online.
– Obecna sytuacja zmusiła nas do rezygnacji z tradycyjnych spotkań edukacyjnych kierowanych do branży HR. Wiemy jednak, jak ważne jest stałe podnoszenie kompetencji i wyszliśmy naprzeciw tej potrzebie – twierdzi Monika Różycka, specjalistka ds. marketingu w eRecruitment Solutions. Jest też koordynatorem nowego projektu, eRecruiter Lab – darmowego kursu online, którego uczestnicy będą się uczyć komunikacji i copywritingu w rekrutacji.
Projekt eRecruitera to jedno z wielu przedsięwzięć edukacyjnych, które pojawiły się na rynku w czasie wymuszonego przez pandemię lockdownu. Zamroził on większość wycenianego na ok. 8 mld zł rynku szkoleń, gdyż zdecydowana większość z nich była prowadzona w formie stacjonarnej.
Zdalna wiedza z BHP
Według ostatnich danych raportu „Bilans kapitału ludzkiego", który publikuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, w 2018 r. tylko co czwarta polska firma korzystała z kursów e-learningowych, podczas gdy 61 proc.pracodawców wysyłało pracowników na tradycyjne kursy organizowane przez zewnętrzne firmy szkoleniowe. Pandemia wymusiła tu jednak zmiany.
Jak...
Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta