Problem z wypłatą gotówki za pomocą BLIK-a
Jeśli nie udało nam się przeprowadzić transakcji, a nasz rachunek został obciążony – konieczna jest reklamacja. Jej rozpatrzenie może potrwać nawet 35 dni.
Pan Marek jest klientem Pekao SA. Ostatnio próbował wypłacić 2 tys. zł za pomocą kodu BLIK.
– Zarówno na aplikacji, jak i na bankomacie wyświetliła się informacja, że transakcja nie została zrealizowana, a mimo wszystko bank obciążył moje konto – opowiada mężczyzna.
I pyta, czy teraz ma czekać miesiąc, aż bank zwróci mu najniższą krajową na jego konto.
– Jestem ciekaw, co miałaby zrobić osoba, która otrzymuje wyłącznie taką kwotę jako miesięczne wynagrodzenie, a bank oznajmia, że pieniądze otrzyma dopiero po 15 dniach roboczych – zastanawia pan Marek. Zespół prasowy Pekao SA przyznaje, że przyczyn odmowy autoryzacji może być kilka, np. brak odpowiedzi systemu w odpowiednim czasie,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta