Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Problem z wypłatą gotówki za pomocą BLIK-a

25 listopada 2021 | Moje pieniądze | Janina Blikowska

Jeśli nie udało nam się przeprowadzić transakcji, a nasz rachunek został obciążony – konieczna jest reklamacja. Jej rozpatrzenie może potrwać nawet 35 dni.

 

Pan Marek jest klientem Pekao SA. Ostatnio próbował wypłacić 2 tys. zł za pomocą kodu BLIK.

– Zarówno na aplikacji, jak i na bankomacie wyświetliła się informacja, że transakcja nie została zrealizowana, a mimo wszystko bank obciążył moje konto – opowiada mężczyzna.

I pyta, czy teraz ma czekać miesiąc, aż bank zwróci mu najniższą krajową na jego konto.

– Jestem ciekaw, co miałaby zrobić osoba, która otrzymuje wyłącznie taką kwotę jako miesięczne wynagrodzenie, a bank oznajmia, że pieniądze otrzyma dopiero po 15 dniach roboczych – zastanawia pan Marek. Zespół prasowy Pekao SA przyznaje, że przyczyn odmowy autoryzacji może być kilka, np. brak odpowiedzi systemu w odpowiednim czasie,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12125

Wydanie: 12125

Spis treści
Zamów abonament