Jeśli rower, to elektryk
Popyt na jednoślady w Polsce wystrzelił. Romet zwiększył sprzedaż aż o 35 proc. Motorem wzrostu są e-rowery. Boom nakręcił biznes firm eGroclin i TrybEco.
Polacy pokochali elektryczne jednoślady. Modne stały się nie tylko rowery, ale i hulajnogi. To dlatego łódzki producent e-pojazdów, firma TrybEco, właśnie przejął VoltScooters, operatora sieci hulajnóg pożyczanych na minuty – dowiedziała się „Rzeczpospolita".
Wejście w tzw. sharing (współdzielenie) pojazdów to nie koniec szybkiego rozwoju spółki – sięga ona bowiem po drugą rundę finansowania (pozyska 3 mln zł), która ma wesprzeć ambitne plany. TrybEco szykuje zagraniczną ekspansję, a za pięć lat chce sprzedawać 15 tys. e-rowerów.
Groclin ruszy w Europę?
TrybEco produkuje rowery, hulajnogi, skutery, ale oferuje też stacje ładowania,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta